Aku peminat artis 'baru' lulufifi

a.k.a matluthfi..ahaks!!

dh lama aku jatuh tegolek2 kat hang..
Mood aku sekarang adalah tuk tengok vid- video dia. Aku memang peminat tegar dia la. Kalau aku tengah buat esaimen, agak- agak tension, aku mesti layan video mamat ni then mula la aku gelak sorang- sorang seperti kambing tercekik rumput mahupun sengih sorang- sorang ibarat kerang yang tak berapa nak harum..huhu. Vid dia menjadikan aku lebih bersemangat untuk menjadi manusia yang berguna kepada keluarga, bangsa dan agama, yeay!! setiap video baru mamat ni mesti dan wajib untuk aku download.


Yang bestnya setiap video dia ada terselit mesej- mesej yang bermoral. Bagi aku dalam lawak dia tu ada pengajaran..dah dia pun memang educated person. Dia ni pelajar Curtin University, Australia course pursuing architecture, peminat band hujan-mungkin, sangat sayangkan Malaysia+ bangga dengan loghat kedahnya, dan dia sangat comel..wink2!! pendapat aku dia ni manusia yang berbakat besaq dan berhati kering..haha!! sebabnya, bukan semua orang berani nak jadi vlogger ni, berapa ramai je rakyat Malaysia yang berani terjebak. Yang pasti kepala hot dia sangat kreatif, positif, inovatif dan aktif..segala yang tif- tif la kan…terbaekk!!

Ni video terbaru dia, mai la kita sama- sama sokong dia…huhu..senyummmmm

Yang ni plak..just be yourself,pesanan ikhlas daripada lulufifi..belilah album yang original ‘cweet cangat’..haha

boleh dikatakan semua video dia aku suka la..kalau nak tengok lagi banyak, silalah..hangpa p kat youtube na matluthfi90 channel...lagi satu mana nak jumpa anak lelaki camni, sangat sayang mak..baguih2..


(p/s: aku bangga jadi rakyat Malaysia
Aku sayang mak aku..
Aku bangga sebab aku bermata sepet, matlutfi kata comel..lalalala, ok aku perasan..dush!!)

3 comments:

!meimei cik ayu! said...

@Amy Syaquena
thnx amy..ayu akn ke sana sat lg..:)

Atiqah Wadiah said...

hik3..sy pon minat gilak2 kat mat lthfi nih..vlog dia suma bez2 kan? :)

!meimei cik ayu! said...

@Atiqah Wadiah
wah...minat gak ek..a'ah.sgt best..leh gelak besar sorg2 kalo tgk vlog dye..hehe..