biskut apa nie??

haaaa...semput gegurl..

dua malam dah buat biskut raya..
dengan harapan yang tinggi melihat hasil yang menjadi berbekalkan semangat raya yang membara..

tetapi.....
hampa...*ceett!!* 
memg tangan tak da seni membuat biskut..
bentuk ada dah..tang rasa tu ada je kurangnya..

haha..tak pe2, sekurangnya ada keinginan untuk mencuba, pujuk hati ni.
senang cerita..biskut tunjuk je la mak ye..biskut along buat tak berapa nak menjadi la, takot ada yang tercekik plak nanti..haha!!

p/s: habisla..berkurangla hantaran aku camni..huhu

1 comment:

Nafisah Ruslan said...

xpe..sekurang2 nya awak mencuba.mane tau lepas ni boleh buat bisnes kuih raye ke kan. hehe