saya suka ros atau mawar???

ini untuk awak..suprise!! sweetnye.

tanda persahabatan.
Ini hanyalah angan- angan dan impian minah sepet nie..hehe. saya suka ros..err,mungkin juga mawar. Hakikatnya, ia adalah dua kuntum bunga yang sama bentuknya, cantiknya, harumnya. Seumur hidup tak pernah lagi aku terima hadiah bunga..(ehem2,ada sesiapa yang sudi hadiahkan saya bunga? saya nak bunga ros..banyak tau awak,hehe) 


Apa yang uollss bayangkan tentang bunga ros?? ha..cantikla bunga ni..alaa,tuk yang cintan cintun je bunga ni..e'eh,romantiknya(hik3..) Namun, terpulangla walau apapun imaginasi kita tentang bunga ni,bunga ni membawa 1001 erti kepada kita khususnya kaum hawa yang berjiwa lembut ni contohnya,mcm I(ahaks!)  Bunga yang merupakan ciptaanNya yang terindah, penuh nilai kasih sayang, dan harum..


 Bunga ros juga boleh kita katakan sebagai simbol wanita, cantik di pandangan tetapi awas!! tidak boleh disentuh.. Bagi aku,bunga ni sangat shanteekk!! tak dapat digambarkan dengan kata- kata kenapa aku suka bunga ni dan aku mula lah berangan mat jenin, satu hari nanti..masa wedding aku,aku nak majlis aku penuh dengan bunga ros ni..ada warna merah, pink, putih, kuning dan biru kalau boleh..(hmmm..kuat berangan dak sepet ni.) dan..mungkin juga(sambung lagi berangan,hehe) kepada yang menjadi bakal roomate seumur hidup aku tu boleh la melamar aku dengan sejambak bunga ros mengikut warna yang melambangkan aku di hatinya dan pastikan dalam jumlah kuntuman yang banyak tau..romantik gitu..ececehh..demand u!!

mencintaimu setulus hati dan ingin bersama selamanya..wow!!
cinta sejati dan suci.
(p/s: Selamat hari guru. Tanpa guru siapalah kita..motif?? hehe)







No comments: