hari pertama, sem baru: teanjat gegurl!!

selamat datang ke tg malim..di sinila segalanya bermula menjadi anak kandung suluh budiman..huhu.


pause!! ok,aku nak balik!! 4bulan cuti tiba-tiba jasad aku perlu mengharungi semua nie. memang dh naik takhta cikit jadi senior tapi aku rasa macam budak sem 1 plak nie ha..adoyai!! rasa pelik tahap gaban..

segalanya baru nie..suasana kediaman yang baru, daripada aman damai ala-ala resort 3bintang sekarang aku jadi budak bandar..suasana yang tak berapa aman,haha..*ko gak yang baik ati bagi junior duk kolej,haha,padan muke*

jadual baru..sem nie aku 'lone-ranger'..jeng3!! padan muka aku..ari pertama kelas aku dah sorang- sorang*padan muke*..rasa mcm kurang center plak otak nie lepak sorang- sorang..huhu, sapa nak teman aku?? aku bagi choki2..ngee

aku yang pelik...majoriti bebudak kos aku ambik minor bisnes, aku je yang sesat p menggatal minor IT..haha..*padan muke kali ketiga,adey!!* dahla makin jauhla aku dengan mereka..ceh!!

hmm..walau apapun yang akan jadi, aku perlu harungi jugak benda nie sume demi mengejar cita- cita yang murni ini*cewahh* mana aku nak lari lagi..ini adalah cabaran yang terpaksa aku tempuhi sepanjang sem nie...kepada mahasiswa-mahasiswi institut pengajian tinggi..teruskan usaha anda..yeah!! nikmatilah kehidupan..

p/s: kepala aku xboleh bergerak dengan bebas lagi..hahaha..aka tak suai lagi dek non..

No comments: